راه اندازی نمایشگاه تصویری انقلاب در فجر فاطمی 

راه اندازی نمایشگاه تصویری انقلاب در فجر فاطمی 

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
لیلی بزم آور گفت: به همت بچه های مسجدی کانون شهید عزیزپور هم زمان با فجر فاطمی نمایشگاه تصویری انقلاب راه اندازی می شود.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه فجر، گفت: به همت بچه های مسجدی کانون شهید عزیزپور هم زمان با فجر فاطمی نمایشگاه تصویری انقلاب راه اندازی می شود.



رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت افزود: قصد داریم در این نمایشگاه وقایع مهم بهمن ۵۷ که به پیروزی انقلاب اسلامی منتهی شد را در قالب تصویر در معرض دید عموم قرار دهیم.



وی بیان کرد: علاوه بر این نیز در نظر داریم با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج خواهران جشن ازدواج فاطمی چند زوج را هم زمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) برگزار کنیم.



بزم آور ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ویژه فجر فاطمی، اجرای طرح کمک مومنانه به نیازمندان است و در همین راستا با جلب کمک های خیرین و مردم تعداد ۱۰ کیسه آرد تهیه شده که توزیع می شوند.



رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت ابراز کرد: همچنین در نظر داریم تعدادی سبد معیشتی تهیه کرده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.



وی اضافه کرد: از آنجایی که در آستانه بزرگداشت روز زن قرار داریم بنابراین تعدادی روسری تهیه شده که با حفظ کرامت انسانی بانوان نیازمند، به آنها اهدا می شود.



بزم آور اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در رشته حفظ قرآن کریم از دیگر برنامه های ویژه این ایام است.



رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت عنوان کرد: از هم اکنون در حال تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری جشن انقلاب و ولادت حضرت زهرا (س) هستیم که با توجه به شرایط کرونایی این جشن با حداقل جمعیت در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.



وی یادآور شد: از ویژه برنامه های این جشن، مولودی خوانی، اجرای سرود و تئاتر توسط بچه های مسجدی کانون، روایتگری دوران پیروزی انقلاب اسلامی و سخنرانی است.



بزم آور در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های فجر فاطمی با هدف بزرگداشت ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س) و نیز تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام اجرا می شود.
 

پایان پیام/ 586